PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 9 | 12--13
Tytuł artykułu

Jak wyjść z opcji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nadzwyczajne porozumienia banków i spółek, służby specjalne badające umowy handlowe i deklaracje rządu o możliwej interwencji - to obraz polskiej gospodarki po burzy, której przyczyną były niewinne opcje walutowe. Czas przyjrzeć się, czy rzeczywiście problem opcji walutowych wynika z niesymetrycznej pozycji, na jakiej w negocjacjach z bankami stoją klienci - polskie przedsiębiorstwa. Zdaniem Kancelarii Prezydenta "w Polsce klient instytucji finansowej często stoi na straconej pozycji, często instytucje wykorzystują niewiedzę klienta". Przedstawiciele banków uważają jednak, że to wina samych przedsiębiorców, którzy - w pogoni za zyskiem - korzystają z instrumentów finansowych zbyt zależnych od pozycji złotówki w międzynarodowym koszyku walut i nie biorą pod uwagę możliwości gwałtownego osłabienia złotówki i swoich ewentualnych strat. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
12--13
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157560791

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.