Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł zawiera szereg porad na temat tego, jak powinna być skonstruowana informacja prasowa. Autorka przekonuje, że jest to jedno z podstawowych narzędzi PR i codzienność dla konsultantów. Tymczasem wyniki badań opinii dziennikarzy o PR-owcach, podane w artykule, nie zostawiają suchej nitki na ich umiejętnościach w zakresie przygotowywania materiałów prasowych. Pytani o jakość otrzymywanych tekstów wymieniają jednym tchem ich wady: nachalna promocja, niezgodność z profilem tematycznym redakcji, błahy temat, nieciekawa treść, zła jakość techniczna dołączonych materiałów graficznych, a także błędy językowe, używanie bełkotu marketingowego, cukierkowatość stylu i podawanie nieprawdziwych informacji. Autorka podpowiada jak tych błędów unikać.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157975972