Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorzy wyjaśniają, że digital signage najczęściej działa w miejscu, gdzie dokonujemy zakupu (jest z nami w momencie lub krótko przed decyzją). To ważne, bo wielu klientów podejmuje decyzję o wyborze marki w trakcie zakupów. Autorzy powołują się na szacunki, według których za rok zasięg sieci marketowych będzie miesięcznie obejmował 18-20 min klientów. Jeśli dodać inne systemy (metro, apteki, salony fryzjerskie, empik etc.), będziemy mieli do czynienia z siecią obejmującą znaczną część populacji Polaków. Tworzy to ogromną przestrzeń dla systemów digital signage w miejscu sprzedaży i wpływania na preferencje klientów. Według autorów medium staje się coraz bardziej mierzalne, a po wypracowaniu standardu pomiarowego może stać się jednym z najbardziej wiarygodnych na rynku.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157977189