Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autor wyjaśnia, że intranet służy w firmie wielu celom, które są ściśle skorelowane z potrzebami organizacyjnymi. Najczęściej usprawnia komunikację wewnętrzną, umożliwia wprowadzenie spójnej polityki komunikacyjnej, usystematyzowanie oraz zwiększenie szybkości przepływu informacji, obniżenie kosztów administracyjnych, stworzenie pozytywnego wizerunku wśród pracowników oraz ich zintegrowanie. Zdaniem autora firma, podejmując decyzję o uruchomieniu intranetu, musi zdawać sobie sprawę, że należy ciągle dbać o jego rozwój, a w tym celu niezbędne jest powołanie zespołu redakcyjnego, którego głównymi zadaniami, oprócz bieżącej aktualizacji będą badania efektywności oraz stała promocja portalu wśród pracowników.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000158133749