Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorki zauważają, że czasy kryzysu zmuszają zarządy do przygotowania strategii komunikacji marketingowej nie tylko z klientem, ale z pracownikami oraz otaczającym środowiskiem, postrzegającym organizację nie tylko przez pryzmat dostarczanego produktu czy usługi. W artykule pada pytanie: jak podjąć dobrą decyzję, która ograniczy koszty, ale nie przyniesie strat wizerunkowych? Według autorek nie ma prostych recept, dlatego dziś wyzwaniem dla marketingu, PR-u i HR-u jest odszukanie złotego środka i podjęcie decyzji równoważących oszczędności i konsekwentną, spójną komunikację z rynkiem. Warto bowiem ich zdaniem utrzymywać w oczach obecnych i potencjalnych pracowników wizerunek firmy jako pewnie kroczącego stratega, który ma wizję i odważnie planuje przyszłość.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000158133996