Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Gwarantowanie wysokiej jakości zarówno produktu, jak i usługi, uważane jest za priorytetowe zadanie każdej organizacji. Troska o jakość nabrała szczególnego znaczenia wraz z rozwojem wymiany towarowej. W niniejszym artykule scharakteryzowano kryteria oceny jakości oferty handlowej.
Twórcy
autor
Bibliografia
- G. A. Churchill, Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Wyd. Naukowe PWN 2002 r., s. 162-163.
- P. Hague, Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników, Wyd. Helion, Gliwice 2006 r., s. 89-91.
- B. Kucharska, Zmiany w działalności marketingowej przedsiębiorstw handlowych, w: Ekspansja czy regres marketingu, pod red. E. Duliniec, L. Garbarski, J. Mazur, M. Strzyżewska, W. Wrzosek, PWN, Warszawa 2006 r., s. 63.
- Anna M. Nikodemska - Wołowik, Jakościowe badania marketingowe, PWE, Warszawa 1999r., s. 102.
- M. Prymon, Współczesne badania marketingowe, Wyd. Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin 2001 r., s. 32.
- M. Strużycki, Kierunki i struktura zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi, Handel wewnętrzny, nr 2/2003, s.8.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000158597733