Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Multitasking (wielozadaniowość) to zdaniem autorki nieodłączny element globalizacji i razem z nią będzie się nadal rozwijał. Internet nieodwracalnie wpłynął na to, że człowiek chce być wszędzie, jednocześnie ze wszystkimi, wiedzieć jak najwięcej i ma to być dostępne w czasie rzeczywistym. W kontekście marketingowym multitasking jest rozumiany jako konsumowanie dwóch lub więcej mediów jednocześnie. Autorka zaznacza, że multitasking sam w sobie nie jest nowym zjawiskiem, jednakże na przestrzeni ostatnich kilku lat mogliśmy zaobserwować jego znaczny rozwój i intensyfikację. Ponieważ ma bezpośredni wpływ na to, jak są konsumowane poszczególne media, staje się dla marketerów i całego świata reklamy istotnym utrudnieniem w skutecznym dotarciu z komunikatem do konsumentów. Autorka zastanawia się jednak, czy nie jest to wartość dodana do konsumpcji mediów.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000160433080