Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autor zastanawia się, czy w sytuacji kryzysu gospodarczego firmy mogą utrzymywać swoją dotychczasową rentowność. Jego zdaniem przedstawione w artykule metody umożliwiają osiągnięcie wzrostu zysku mimo trudnych czasów kryzysu. Autor zaznacza jednak, że czynności te muszą być poprzedzone odpowiednimi badaniami konsumentów, które pozwolą na oszacowanie wartości produktów, skłonności do zapłaty oraz elastyczności cenowych. Autor przekonuje, że wykorzystanie w procesie zarządzania cenami wielu narzędzi analitycznych (np. do symulacji efektów ekonomicznych zmian poziomów cen czy tworzenia nowej oferty) daje wiedzę, dzięki której można precyzyjnie i skutecznie zarządzać cenami, osiągając wyższe zyski nawet w czasach kryzysu.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000160433104