Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule przybliżono istotę komunikacji w organizacji. Zaprezentowane definicje komunikacji, pokazują jak wieloaspektowym i interdyscyplinarnym pozostaje proces komunikowania w organizacji. Przedstawiono poszczególne składniki omawianego procesu. Wymieniono i scharakteryzowano kilka rodzajów outsourcingu stosowanego w komunikacji.
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Wójcik K., Public Relations od A do Z, Wyd. PLACET, Warszawa 2001 r.
- 2. Goban-Klas T., Public relations, czyli promocja reputacji, Wyd. PWE, Warszawa 1997 r.
- 3. Stoner J., Wankiel Ch., Kierowanie, Wyd. PWE Warszawa 2005 r.
- 4. Leszczyński Z., Systemy informacyjne w przedsiębiorstwie, [w:] Zarządzanie przedsiębiorstwem pod red. Strużyckiego M., Wyd. DIFIN, Warszawa 2002 r.
- 5. Kiełtyka L., Komunikacja w zarządzaniu, Wyd. PLACET, Warszawa 2002 r.
- 6. Budzyński W., Public Relations, Zarządzanie reputacją firmy, Wyd. DIFIN Warszawa 1998 r.
- 7. Foltys J., Wieloaspektowy model outsourcingu na przykładzie sektora hutnictwa żelaza i stali, Wyd. Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2007 r.
- 8. Staszewska J., Komunikacja i przekaz informacji profesjonalnymi narzędziami zarządzania organizacją. In: Barcik, A i R.: Rozwój lokalny i regionalny w dobie globalizacji. Bielsko Biała: ATri 2007.
- 9. Wziatek - Staśko A., Przedsiębiorstwo innowacyjne jako organizacja ucząca się. In: Pyka J. (red) Nowoczesność przemysłu i usług. Przedsiębiorczość i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. TNOiK, Katowice 2007 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000161122927