Warianty tytułu
Demand barriers versus marketing
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest identyfikacja wpływu zjawisk kryzysowych na zmiany stopnia użyteczności marketingu oraz różnych jego rodzajów. Przyjęto, że między różnymi rodzajami rynku i marketingu zachodzą związki, które uwidaczniają się w sytuacji zaburzenia płynnego przebiegu procesów gospodarowania i dotyczą zmiany struktury ograniczeń popytowych. Wzrost udziału twardych ograniczeń popytowych zmniejsza użyteczność marketingu na rynku produktów. (abstrakt oryginalny)
The objective of this article is to identify the influence of crisis situation on the changing utility of marketing and its different types. The fundamental premise of the paper is that there are different types of markets and marketing relations which become more evident in the crisis situation and are observable in the changes of demand barriers' structure. The rise of hard demand barriers' share decreases the utility of marketing in the product markets. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000161956058