Warianty tytułu
The Use of Transformational Vocabulary in Marketing Communication - the Example of Wholesale Trading Companies
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono sposób doboru środków przekazu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa prowadzącego handel hurtowy artykułami spożywczymi, przy wykorzystaniu metody „słownika transformacji”. Przeprowadzono analizę słownictwa użytego przez największe przedsiębiorstwa prowadzące handel hurtowy w województwie śląskim, zaproponowano szereg zmian, aby bardziej efektywnie wykorzystać odpowiednio dobrane słownictwo.
The article presents how to choose appropriate vocabulary in marketing communication of wholesale trading companies. Author describes how to use the method of Transformational Vocabulary. The article is also an analysis of vocabulary used by the largest companies engaged in wholesale trade in Silesia. Author proposes a number of changes in vocabulary to make more effective use of it. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kopaliński W., Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych z almanachem. Wydawnictwo MUZA S.A., Warszawa 1999, 2004.
- Ludwiczak D., Piskadłowska A., Tarka-Huczek E., Słownik wyrazów bliskoznacznych, Wydawnictwo Wiedza Powszechna, Warszawa 1998.
- Robbins A., Obudź w sobie olbrzyma... i miej wpływ na całe swoje życie - od zaraz!, Wydawnictwo Studio HMKA, Warszawa 2002 .
- www.chh.katowice.pl, [07.12.2008].
- www.makro.pl/pl, [18.07.2009].
- www.obroki.pl, [18.07.2009].
- www.selgros.pl, [18.07.2009].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162104769