Warianty tytułu
Market behavior of small and medium-sized enterprises in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Przedmiotem prezentowanego artykułu jest analiza wybranych czynników determinujących wybór sposobów zachowań rynkowych małych i średnich firm w Polsce w warunkach konkurencji. Prezentowane są wyniki badania empirycznego dotyczącego postaw właścicieli i kadr zarządzających tych podmiotów wobec marketingu jako sposobu działania na rynku. Analizowane są także zasoby i umiejętności małych i średnich przedsiębiorstw w kontekście ich aktywności rynkowej oraz budowania zdolności konkurencyjnych. (abstrakt oryginalny)
The subject of the study is an analysis of selected factors determining the choice of market behavior methods of small and medium-sized companies in Poland. Presented results of empirical research concern attitude for marketing of companies owners and managers. Author analyzes also stocks and abilities of small and medium companies in Poland in context of their market activities and developing competitive abilities. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162334351