PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 45 | 49--51
Tytuł artykułu

Direct z przeszkodami

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy zastosowania modelu direct w sektorze ubezpieczeniowym, a więc sprzedaży bezpośredniej produktów ubezpieczeniowych za pośrednictwem telefonu i internetu. Autor wymienia przeszkody stojące na drodze efektywnego zastosowania tej metody, wylicza błędy w zastosowaniu tego narzędzia sprzedaży, omawia słabe i mocne strony kontaktu telefonicznego, wady pracy likwidatorów i niejasności w przepisach regulujących tego rodzaju sprzedaż.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
49--51
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162335347

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.