PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1014 Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem : między teorią a praktyką | 431--439
Tytuł artykułu

Wybrane uwarunkowania i problemy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie

Warianty tytułu
Selected Conditioning and Problems of Innovations Management in Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dynamiczne zmiany w otoczeniu wymuszają konieczność podejmowania działań innowacyjnych w przedsiębiorstwach. Autor zajął stanowisko w sprawie niektórych ważnych aspektów zarządzania innowacjami. Jego zdaniem, zwłaszcza warunki wynikające z globalizacji oraz polityka gospodarcza państwa, mają wpływ na styl zarządzania innowacjami. W końcowej części autor omówił zagadnienie ryzyka związanego z wprowadzaniem innowacji.
EN
Dynamic changes of surroundings extort need of innovative activities in enterprise. Author took a position on some important aspects on management innovations. Especially conditions resulting from globalization state economic policy and style of innovations management. He shortly introduced the risk connected with this innovations. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bieniok H., Metody sprawnego zarządzania, Placet, Warszawa 2001.
  • Krawiec F., Zarządzanie projektem innowacyjnym produktu i usługi, Difin, Warszawa 2000.
  • Mroczko F., Critical Situations of Organization, "Management" 2003 nr 1, Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra.
  • Ostrowska E., Ryzyko projektów innowacyjnych, PWE, Warszawa 2002.
  • Penc J., Innowacje i zmiany w firmie, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1999.
  • Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001.
  • Pomykalski A., Zarządzanie strategiczne zorientowane na innowacje, [w:] Rozwój teorii i praktyki zarządzanie strategicznego, red. J. Jeżak, t. 2.
  • Stawasz E., Innowacje a mała firma, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1999.
  • Twardowska H., Zarządzanie projektami rozwojowymi przedsiębiorstwa, [w:] Rozwój teorii i praktyki zarządzania strategicznego, red. J. Jeżak, t. 1.
  • Urban S., Zarządzanie projektem jako istotne podejście marketingowe, "Management" 2001 nr 2, Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163297005

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.