PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 2/3 | 1179--1188
Tytuł artykułu

Kreowanie tożsamości a sukces organizacji

Autorzy
Warianty tytułu
The Creation of Corporate Identity and Success of Organization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano pojęcie tożsamości organizacyjnej, jako kluczowego czynnika sukcesu współczesnej organizacji. Autor przedstawił sposoby zarządzania tożsamością w oparciu o zidentyfikowane modele. Ważną kwestią w kreowaniu tożsamości organizacyjnej jest jej pomiar i sposoby prezentacji. W opracowaniu wskazano na metody szacowania tożsamości organizacyjnej. (abstrakt oryginalny)
EN
Author of this article introduced, a notion of corporate identity. He showed also at methods of management of corporate identity based on selected models. The article points at several methods of measure of corporate identity. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
1179--1188
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Comelissen J., Harris P. (2001), The corporate identity metaphor: perspectives, problems and prospects. Journal of Marketing Management, Vol. 17.
  • Marwick N., Fill С (1997), Towards a framework for managing corporate identity European Journal of Marketing, Vol. 31.
  • Nikodemska-Wołowik A. M. (2008), Komunikowanie tożsamości rynkowej w otoczeniu międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk.
  • Olutayo Otubajno В., Melewar T.C. (2007), Understanding the meaning of corporate identity: a conceptual and sem i logical approach, Corporate Communications: An International Journal, Vol. 12.
  • van Rekom J. (1997), Deriving an operational measure of corporate identity, European Journal of Marketing, Vol. 31.
  • Zarębska A. (2009), Identyfikacja tożsamości organizacyjnej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Difin, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164660022

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.