PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | nr 4 | 34--37
Tytuł artykułu

Wyjść poza ulubiony światek

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Banki posługują się segmentacją klientów opartą w zasadzie tylko na kryterium dochodowym. Polskie banki skupiły się na segmencie tzw. "społecznej elity", który stanowi zaledwie 12 proc. polskiego społeczeństwa. Banki, które chcą się rozwijać muszą stworzyć produkty dostosowane do innych segmentów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
34--37
Opis fizyczny
Twórcy
  • Agencja PR MMT Management
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164682555

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.