Warianty tytułu
Marketing Innovations
Języki publikacji
Abstrakty
Badane firmy aktywnie wdrażają innowacje w swojej działalności i na obsługiwanych przez nie rynkach, a jednocześnie starają się rozwijać swój potencjał w zakresie tworzenia, absorpcji innowacji oraz efektywnie realizować dostosowane do nich działania marketingowe. (abstrakt oryginalny)
The results of the current survey show the enterprises’ ability to implement an innovation as well as how the enterprises develop their own innovation capabilities focused on marketing activities more effectively.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
72--78
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
- Dolińska M., Marketing na rynku innowacji, „Przegląd Organizacji", nr 5, 2006, s. 42-45, s. 42.
- Johnson J. D., Innovation and Knowledge Management, Edward Elgar Cheltenham, UK, Northampton, MA, USA, 2005, S. 20.
- Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001, s. 132.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164979244