PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 7 | 167--176
Tytuł artykułu

Poziom wiedzy ekonomicznej pośredników ubezpieczeniowych w świetle badań

Autorzy
Warianty tytułu
Research on Financial Intermediaries and Their Level of Knowledge about Economics
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych w okresie styczeń-marzec 2008 r., w których wzięło udział 170 pośredników finansowych pracujących na rzecz: AXA Życie TU SA, Commercial Union TUŻ SA, TUiR Warta SA oraz ING TUŻ SA. Podstawowym celem badań było ukazanie poziomu wiedzy ekonomicznej posiadanej przez pośredników finansowych oraz potrzeb i preferencji w zakresie jej poszerzenia. (fragment tekstu)
EN
This article presents scientific research conducted among financial intermediaries who work for insurance companies in Podkarpacie Province, Poland. It mainly seeks to illustrate the level of knowledge about economics intermediaries possess as well as their professional needs and preferences. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
167--176
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Bibliografia
  • Kitowski J., Metody analizy ekonomicznej, Wyższa Szkoła Administracji i w Przemyślu, Przemyśl 2002.
  • Olszewska D., Agent buduje image firmy, czyli o etyce agenta ubezpieczeniowego, http://www.bankier.pl/wiadomosc/Agent-buduje-image-firmy-czyli-o-etyce-agenta-ubezpieczeniowego-1398847.html (14.07.2008).
  • Metody statystyczne. Zarys teorii i zadania, red. J. Suchecka, Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechnika Częstochowskiej, Częstochowa 2003.
  • Starzyńska W., Michalski T., Metody statystyczne w biznesie, Absolwent, Łódź 1996.
  • Welfe A. , Ekonometria. Metody i ich zastosowanie, PWE, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165027348

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.