PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | Kreatywne miasta i aglomeracje. Studia przypadków | 299--310
Tytuł artykułu

Kreowanie marki regionu podstawą jego konkurencyjności

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono istotę, funkcje i proces kreacji marki regionu, a następnie zaprezentowano markę kraju i województwa zachodniopomorskiego.
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Aaker D.A.: Building Strong Brands. The Free Press, New York 1996.
  • Błaszczak A.: Jak dobrze się sprzedać. "Rzeczpospolita" z 14.07.2003.
  • Chernatony L.: Marka. GWP, Gdańsk 2003.
  • Dębski M: Polskie marki produktowe w okresie przemian gospodarczych. "Marketing i Rynek" 2004, nr 7.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. PWE, Warszawa 2001.
  • Kall J.: Silna marka. Istota i kreowanie. PWE, Warszawa 2001.
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner&Ska, Warszawa 1994.
  • Marka dla Polski. http://www.mg.gov.pl/Wiadomosci/Gospodarka/Marka+dla+Polski.htm
  • Ranking samorządów 2006. "Rzeczpospolita" z 20.07.2006.
  • Urbanek G.: Zarządzanie marką. PWE, Warszawa 2002.
  • Zarządzanie produktem. Red. B. Sojkin. PWE, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165029416

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.