PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | Kreatywne miasta i aglomeracje. Studia przypadków | 395--405
Tytuł artykułu

Centra handlowe jako czynnik kreatywności miast w województwie śląskim

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono rozwój centów handlowych na świecie i w Polsce. Przedstawiono ośrodki handlowe w województwie śląskim, a następnie omówiono rozrywkowo-kulturalne funkcje centrów handlowych jako czynnik kreatywności miast w województwie śląskim.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Gigantomania? "Supermarket News" 2006, nr 16 oraz www.sd.tradepress.com.pl
  • Handel detaliczny. Funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Red. J. Szumilak. Oficyna Wydawnicza, Kraków 2004.
  • Koncentracja w handlu a współpraca dystrybutorów. Red. M. Strużycki. IRWiG, Warszawa 2001.
  • Kołodziejczyk P.: Początek wielkiej rewitalizacji. "Miasto" 2003, nr 2.
  • Pawlak M.: Od pierwszej do czwartej generacji. "Home & Market" 2004, nr 3.
  • Wtulich J.: Centra handlowe w Polsce. "Home & Market" 2003, nr 3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165029710

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.