PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 1 | 6--8
Tytuł artykułu

Kapitał upadłej marki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kryzys spowodował, że upadają firmy, a wraz z nimi odchodzą z rynku ich marki. Autor zastanawia się czy przyczyn nie należy szukać także gdzie indziej, a nie tylko w działaniu „kryzysowych sił”: pogarszającego się otoczenia, nieuczciwych partnerów czy niespodziewanego wydarzenia zmieniającego zasady gry rynkowej. Jak inaczej wytłumaczyć fakt, że jednak otoczenie jest równie nieprzyjazne dla wszystkich uczestników rynku, a są firmy i marki, które w kryzysach radzą sobie doskonale.
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
  • Business Consulting Sp. z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165137804

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.