PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 3 | 25--27
Tytuł artykułu

Coraz trudniej, coraz rzadziej, coraz drożej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono zagadnienia związane z lojalnością klientów. Omówiono zmiany, jakie zaszły w tej dziedzinie w ciągu ostatnich lat. Analizując marki posiadające najbardziej lojalnych konsumentów stwierdzono, że najczęściej bazują one na budowaniu relacji i zaspokajaniu wartości. Przedstawiono kilka przykładów stosowanych strategii, m.in. lokalność, prawdziwa historia, zaangażowanie konsumentów w tworzenie marek.
Rocznik
Numer
Strony
25--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • Izmałkowa Consulting
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165149551

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.