PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 6 | 15--17
Tytuł artykułu

Sposoby na zakładników marki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono zagadnienie lojalności klienta wobec marki i produktów. Budowanie lojalności między marką a klientem jest działaniem pożądanym, gdyż przynosi wymierne korzyści dla firmy. Wierny konsument odznacza się systematycznością, przewidywalnością oraz niskim współczynnikiem podatności na zmiany cen. Proces budowania lojalności wymaga czasu i jest zależny od właściwego rozpoznania potrzeb i motywacji, jakie kierują konsumentem przy wyborze danego produktu.
Rocznik
Numer
Strony
15--17
Opis fizyczny
Twórcy
  • DiGi Media Store
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165150780

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.