PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo

---

459--468
Tytuł artykułu

Zarządzanie wartością produktu w przedsiębiorstwie

Autorzy
Warianty tytułu
Product Value Management in Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Produkt we współczesnej strategii przedsiębiorstwa stanowi kluczowe narzędzie realizacji celów strategii podmiotu. Nadal jednak poświęca się mu zbyt mało uwagi, skupiając się na podejściu procesowym w odniesieniu do przychodów i kosztów. Koniecznym zatem elementem jest dostrzeżenie produktu jako elementu wartości i zarządzanie nim z poziomu nośnika i dostarczyciela wartości dla klienta. (abstrakt oryginalny)
EN
Product is a vital asset of contemporary company, due to this fact we should put more emphasis to manage product as a value. Product value can be an important aspect of creating and maintenance strategic advantage. In polish companies we are still the witness of poor product management, this paper try to show the potential benefits of product value management. (original abstract)
Czasopismo
---
Strony
459--468
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Altkorn J., Kramer T. (1998), Leksykon marketingu, PWE, Warszawa.
  • Biliński W., Ceraficki J. (1972), Nowakowski A., Analiza wartości, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • Cirtin A. (11/1966), Value Analysis: Management's Cost Control Mainstay, The Journal of Accountancy.
  • Domański T., Kowalski P. (1998), Marketing dla menedżerów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź.
  • Doyle P. (2003), Marketing wartości, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa.
  • Kotler Ph. (2002), Marketing: podręcznik europejski, PWE, Warszawa.
  • Słownik języka polskiego (1993), Szymczaka M. (red.), Wydawnictwo Naukowe PW^N, Wydanie VII, Warszawa, t. 2.
  • Słownik łacińsko-polski, według słownika II. Mengego i H. Kopii, opracował K. Kumaniccki, Warszawa 1995, Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Wielka Encyklopedia Powszechna PWN (1967), Kotarbiński T. (red.), Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Stern L. W., El- Ansary A. I., Coughlan A. T. (2002), Kanały marketingowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165162104

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.