PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 1 | 25--27
Tytuł artykułu

Tworzymy nazwę

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zwrócono uwagę na rolę nazwy w procesie budowania silnej i konkurencyjnej marki. W marketingu tworzy się nazwy, które mają trafić do świadomości klientów i wywoływać u nich odpowiednie skojarzenia np.: mówimy „Omega”, a w domyśle „prestiż i szwajcarska precyzja”. Natomiast niedopasowane lub przestarzałe nazwy firm mogą być kulą u nogi w procesie rozwoju biznesu. Autor zauważa, że jeśli nazwa stanowi przeszkodę w osiągnięciu zakładanych celów, to może warto pomyśleć, czy jej nie zmienić. W artykule podano przykłady firm, które zdecydowały się na zmianę nazwy i odniosły sukces.
Rocznik
Numer
Strony
25--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • Agencja KOT BURY
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165221118

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.