PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 1 | 51--53
Tytuł artykułu

Kierunek 2010 - społeczność

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule poruszono zagadnienia związane z social media marketing. Marketing społecznościowy to działania marketingowe bazujące na istniejących sieciach kontaktów między ludźmi – słuchanie, co o marce mówią, oraz dawanie tematów do rozmów, a także narzędzi do łatwego rozprzestrzeniania treści. Autor zauważa, że najbliższy rok będzie prawdopodobnie czasem, kiedy marketing społecznościowy stanie się pełnoprawnym narzędziem komunikacji.
Rocznik
Numer
Strony
51--53
Opis fizyczny
Twórcy
  • Agencja Społem
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165967837

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.