PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 11 | 8--10
Tytuł artykułu

Marka w nowej roli

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono nową rolę marki oraz potrzebę zmiany stylu zarządzania marką. Obecna sytuacja rynkowa wymusza na marketerach nie tylko kolejną modyfikację narzędzi komunikacyjnych, przesunięć budżetów między mediami, lecz przede wszystkim przyspieszenie poszukiwań nowych strategii dla marek, nowych form konwersji działań marketingowych na sprzedaż. Opisano przyczyny sytuacji rynkowej w perspektywie socjologiczno-filozoficznej oraz wskazano przykłady efektywnych zachowań w zarządzaniu marką.
Rocznik
Numer
Strony
8--10
Opis fizyczny
Twórcy
  • Brand Support
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165968753

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.