PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 1 | 81--83
Tytuł artykułu

ThomasCook i Neckermann : po imieniu z klientem

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zwrócono uwagę na fakt, że e-mail marketing to obecnie jedna z najefektywniejszych metod wsparcia sprzedaży w branży turystycznej. Omówiono cztery grupy funkcjonalności wykorzystywane w e-mail marketingu. Pokazano jak efektywny jest e-mail marketing w branży turystycznej pod warunkiem umiejętnego zastosowania najnowszych narzędzi na przykładzie działań prowadzonych przez takie marki, jak Neckermann i ThomasCook.
Rocznik
Numer
Strony
81--83
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • FreshMail
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165972394

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.