PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 9 | 26--28
Tytuł artykułu

Implementacja strategii marketingowej

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Strategia marketingowa firmy nie może być wyłącznie narzędziem w gestii marketerów czy współpracującej z nimi agencji reklamowej. Muszą ją znać oraz stosować w praktyce wszyscy kluczowi pracownicy firmy. Strategia powinna uwzględniać zarówno pion zarządzający firmy, jak i pracowników operacyjnych. Proces implementacji strategii marketingowej do wewnątrz firmy wymaga wiele uwagi i pracy.
Rocznik
Numer
Strony
26--28
Opis fizyczny
Twórcy
  • Rubikom Strategy Consultants
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165974332

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.