PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 9 | 30--32
Tytuł artykułu

Crossmediowy Batman

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketerzy coraz częściej dostrzegają potrzebę realizacji wielokanałowej komunikacji marketingowej, wykorzystaniem mediów tradycyjnych i elektronicznych. Crossmedia jest definiowane jako przekaz marketingowy, który jest emitowany w kilku różnych mediach równocześnie, takich jak internet, TV, prasa, komórki, dzięki czemu zwiększa się zasięg przekazu docierającego do pożądanej grupy docelowej, a tym samym wzrasta efektywność kampanii reklamowej. W artykule, jako przykład takiej kampanii, opisano kampanię promującą film "The Dark Knight".
Rocznik
Numer
Strony
30--32
Opis fizyczny
Twórcy
  • Guerilla, Buzz, Viral
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165979496

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.