PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 127 | 665--671
Tytuł artykułu

Sposoby skutecznego komunikowania się zakładów ubezpieczeń z rynkiem

Autorzy
Warianty tytułu
Efficient Communication of Insurance Companies with the Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem rozważań jest próba wskazania możliwości wykorzystania wniosków ze współcześnie prowadzonych badań dla podniesienia skuteczności oraz efektywności komunikowania się przez zakłady ubezpieczeniowe. Skuteczność będzie rozumiana jako stopień osiągania założonego celu, natomiast efektywność możemy zdefiniować jako relację nakładów oraz rezultatów. (...) W warunkach nasilającej się konkurencji na rynku ubezpieczeń zakłady powinny zwrócić uwagę na skuteczność oraz efektywność działań promocyjnych. (fragment tekstu)
EN
Market position of insurance companies depends in-between on efficient communication with customers. Communication includes activities which build company brand, its image, services promotion and personal contact with customers. The main base of building a market position is partnership in relations with customers. It relies on providing to the customers adequate insurance protection while receiving a proper margin. This is a condition of existence on the market and increase of a market share. Achieving goals in such a strategy should be supported by promotion instruments. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
665--671
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Gladwell M., Błysk! Potęga przeczucia, Świat Książki, Warszawa 2007.
  • Gladwell M., Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich rzeczy, Świat Książki, Warszawa 2005.
  • Healey M., What Is Branding?, Roto Vision SA, 2008.
  • Heath R., Ukryta moc reklamy, co tak naprawdę wpływa na wybór marki, GWP, Gdańsk 2006.
  • Hogan K., Nauka perswazji czyli jak w 8 minut postawie na swoim, Rebis, Poznań 2008.
  • Horovitz J., Strategia obsługi klienta, PWE, Warszawa 2006.
  • Jerzyk E., Leszczyński G., Mruk H., Kreatywność w biznesie, AE, Poznań 2006.
  • Komunikowanie się w marketingu, red. H. Mruk, PWE, Warszawa 2004.
  • Levitt D., Dubner S. J, Freakonomia. Świat od podszewki, Warszawa 2008.
  • Marketing usług, red. A. Styś, PWE, Warszawa 2003.
  • Neuromarketing. Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta, red. H. Mruk, M. Sznajder, AR, Poznań maj 2008.
  • Ohme R., Pyl P., Płytkie versus głębokie przetwarzanie komunikatów reklamowych, "Marketing i Rynek" 2006, nr 3, s. 30-34.
  • Tyszka E., Psychologiczne pułapki oceniania i podejmowania decyzji, GWP, Gdańsk 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166747566

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.