PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 7 | 18--21
Tytuł artykułu

Status - cel marketera

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono zjawisko statusfery. Status i potrzeba bycia rozpoznawalnym jest sednem wielu marketingowych trendów. Status jest ukrytą motywacją i zawsze obecną siłą aktywności rynkowej konsumentów. Zaprezentowano w jaki sposób odnaleźć status fix.
Rocznik
Numer
Strony
18--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166750296

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.