PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 7 | 90--91
Tytuł artykułu

W telewizji trwam

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zwrócono uwagę na nieuchronny proces ubumierania klasycznych mediów i związanych z nimi promocji. Zaprezentowano wady i zalety klasycznych mediów w procesach marketingowych. Zauważono, że pomimo technologii internetowych, media takie jak telewizja czy radio, nadal będą cieszyć się uznaniem wśród marketingowców oraz odbiorców reklamy.
Rocznik
Numer
Strony
90--91
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego; Principia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166812643

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.