Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono tzw. user experience. Autor definiuje to zjawisko jako jakość doświadczeń użytkownika w kontakcie z produktem, usługą czy szerzej - marką. Użyteczność, łatwość użycia, jest tylko jednym z aspektów doświadczenia klienta. Na doświadczenie użytkownika składają się, oprócz użyteczności, między innymi dostępność produktu, jego przydatność czy wiarygodność. Zdaniem autora na taką, a nie inną percepcję klienta wpływać może wiele czynników. W przypadku serwisu internetowego może to być projekt graficzny sposób formułowania tekstów czy obecność multimediów. Według autora zdecydowanie warto zadbać o to, by pożądany przekaz marki został odebrany zgodnie z intencjami, nie tylko w internecie.
Twórcy
autor
- Offline.pl
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166819696