Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Według autora, na rynku na którym coraz trudniej zaskoczyć odbiorcę, innowacje związane z narzędziami komunikacyjnymi zaczynają się coraz lepiej sprawdzać. Jedną z takich technik jest beamvertising, czyli animacja reklamowa wyświetlana po zapadnięciu zmroku przez projektor dużej mocy na statycznych obiektach, zazwyczaj budynkach. Autor zauważa, że takim działaniom sprzyjają korzystne efekty technologiczne związane ze spadkiem kosztów produkcji animacji i oprogramowania oraz wynajęcia lub kupna sprzętu. Autor podkreśla również inny ciekawy aspekt akcji interactive beanwertising, czyli odpowiednie zarejestrowanie wydarzenia i opowiedzenie o nim w filmie wideo na blogach i serwisach poświęconych innowacjom, gdzie dzięki działaniom public relations można budować masowość komunikatu.
Twórcy
autor
- OS3 Multimedia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166819778