PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 5 | 56--57
Tytuł artykułu

Kobieca tożsamość marketingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor powołuje się on na badania z których wynika, że organizacje kierowane przez kobiety charakteryzują się mniej zhierarchizowaną strukturą, mniej autorytarnym stylem kierowania, bardziej osobistym podejściem do klientów, otwartą komunikacją, większym zaangażowaniem pracowników i wspieraniem grupowego stylu podejmowania decyzji. Zdaniem autora, bez względu na stopień feminizacji biznesu, bardziej chodzi o cechy, jakimi winien odznaczać się marketer niż o jego płeć.
Rocznik
Numer
Strony
56--57
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki; Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166821465

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.