PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 5 | 86--89
Tytuł artykułu

Cudzy znak w naszej reklamie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka jest zdania, że użycie cudzego znaku towarowego w reklamie jest jedną z istotniejszych kwestii prawnych dla praktyki życia gospodarczego. W artykule opisano kwestie związane z zasadą wyłączności praw ochronnych w przepisach prawa własności przemysłowej, prawem ochronnym na znak towarowy, używaniem znaku towarowego, wyczerpaniem prawa ochronnego w wyniku wprowadzenia towaru/usługi do obrotu, ochroną prawną oznaczeń pochodzenia towarów na gruncie ustawy o zakazie nieuczciwej konkurencji, zasadą przepakowywania towarów oraz używania oznaczeń znaku towarowego.
Rocznik
Numer
Strony
86--89
Opis fizyczny
Twórcy
  • Skoczyński Wachowiak Strykowski Kancelaria Prawna sp. k.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166821915

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.