PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 9 | 60--62
Tytuł artykułu

Kreatywność na sterydach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ciągu ostatnich kilku lat do grona mediów szczególnie istotnych dla reklamy dołączył internet. Jego sposób działania kształtują odbiorcy a nie nadawcy, co stanowi nowe wyzwanie dla kreatywności. W artykule przedstawiono przykłady kilku kampanii reklamowych w internecie, m.in. kampanię promującą film "The Dark Knight", Nike czy Burger King.
Rocznik
Numer
Strony
60--62
Opis fizyczny
Twórcy
  • Click5
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000167833872

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.