PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 9 | 76--78
Tytuł artykułu

New Balance : do młodych sportowców online

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono kampanię promocyjną firmy New Balance. Strategia marketingowa firmy zakłada pozyskanie przyszłych konsumentów w środowisku młodszych sportowców. Celem kampanii było wykreowanie dialogu miedzy firmą New Balance i zawodnikami szkolnych drużyn sportowych w celu wytworzenia przywiązania do marki. Dotarcie do młodych sportowców zaplanowano poprzez kanał online na specjalnie stworzonej w tym calu stronie internetowej.
Rocznik
Numer
Strony
76--78
Opis fizyczny
Twórcy
  • Momentum Worldwide
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000167835309

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.