PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 5 | 107--112
Tytuł artykułu

Morfologia relacji dostawca - organizacja - klient

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest zaprezentowanie modelu, który przedstawia uporządkowanie konstruktów teorii relacji rynkowych wykształconych w dwóch orientacjach badawczych. Ujęcie to umożliwi przedstawienie rozwoju relacji rynku instytucjonalnego (Business-to-Business), umocowanych na umowach i kontraktach współpracy, jak i relacji personalnych, nawiązanych pomiędzy sprzedawcą a kupującym występujących na rynku Business-to-Consumer. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
107--112
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Bibliografia
  • Coviello N.E., Brodie R.J., Murano J., Understanding contemporary marketing: development of classification scheme, "Journal of Marketing Management", vol. 9, nr 4,1997.
  • Kowalska-Musiał M., Marketing relacyjny - zmiana paradygmatu czy nowa orientacja rynkowa, PWE, "Marketing i Rynek" nr 3/2006.
  • Mattson L.G., An application of network approach to marketing: defending and changing marketing position, [w:] N. Dholakia, J. Arntdt, C. Greenwich, Changing the course of marketing alternative paradigms for widening marketing theory, JAI Press, Greenwich CT 1985.
  • O'Malley L., Tynan C, Relationship marketing in consumer markets: rhetoric or reality?, "European Journal of Marketing" vol. 34, nr 7,2000.
  • Rao S., Perry Ch., Thinking about relationship marketing: where are we now?, "The Journal of Business and Industrial Marketing", vol.17, nr 7, 2002.
  • Storbacka K., Lehtinen J.R., Sztuka budowania trwałych związków z klientami, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001, s. 34.
  • Światowiec J., Partnerstwo strategiczne a teoria kosztów transakcyjnych, "Marketing i Rynek" nr 2/2006.
  • Williamson O.E., Market and Hierarchies : Analysis and Antitrust Implications, New York 1975.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000167893021

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.