PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 4 | 25--30
Tytuł artykułu

Ocena jakości pracy centrów kontaktu z klientem

Warianty tytułu
Valuation of Work Quality of Customers' Centers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki badań, które pozwoliły zbudować czynnikowy model jakości usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem. Następnie, na bazie analiz wykresu rozrzutu ważności-realizacji i czynników wzmacniających zadowolenie oraz niezadowolenie klientów, wskazano obszary wymagające doskonalenia i zasugerowano właściwe dla nich praktyki zarządzania. (abstrakt oryginalny)
EN
In the paper, the results of author’s research are presented, which allowed to build a factor model of quality of services provided by customer contact centers. Then, on a basis of the dispersion plot used in importance-performance analysis and analysis of factors strengthening customers satisfaction and dissatisfaction, areas of quality which need to be improved are pointed out, as well as good management practices suggested. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
25--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Czubała A. i in., Marketing usług, Wolters Kluwer - Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
  • 2. Grönroos C., Service Management and Marketing, John Wiley & Sons, Chichester 2000.
  • 3. Johnston R., The Determinants of Service Quality: Satisfiers and Dissatisfiers, "International Journal of Service Industry Management" vol. 6, nr 5, 1995.
  • 4. Kostecki M., Call centers i ich pracownicy, [w:] Call/contact center jako dobre narzędzie konkurowania i budowy relacji z Klientem. White Paper, Computerworld Custom Publishing/IDG Forum, czerwiec 2002.
  • 5. Lotko A., Ocena jakości usług w centrach kontaktu z klientem, PWN, Warszawa 2009.
  • 6. Mazur A., Jaworska K., Mazur D., CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami, Zabrze, MADAR2001.
  • 7. Stone B., Wyman J., Successful Telemarketing - Opportunities and Techniques for Increasing Sales and Profits, Young and Rubicann Inc., Lincolnwood 1986.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000167948420

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.