PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 11 | 40--43
Tytuł artykułu

Mozół tworzenia marki

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule scharakteryzowano elementy procesu projektowania marki. Podkreślono znaczenie opracowania DNA marki oraz wzorca archetypu, które to elementy składają się na fundament marki oraz jej legendę. Zwrócono uwagę na zakres obowiązków specjalistów od strategii komunikacji, którzy współcześnie stają się badaczami kultur, trendów oraz filozofami marketingu, czy nawet pseudo psychoanalitykami konsumenckimi.
Rocznik
Numer
Strony
40--43
Opis fizyczny
Twórcy
  • Agencja DREAM TEAM
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168033114

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.