PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 11 | 75--77
Tytuł artykułu

Wstrząsnąć, by sprzedać

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor poruszył zagadnienie stosowania szoku w przekazach reklamowych przy pomocy sięgania po motywy seksu, śmierci, okrucieństwa, choroby, strachu, pornografii czy kalectwa. Łamanie tabu, wykorzystywanie kontrowersyjnych tematów i gra z odbiorcą stanowią chwyty, które mogą wzbudzić zainteresowanie, bądź przeciwnie spowodować odwrócenie się od marki. Odbiór reklamy w większym stopniu zależy od uwarunkowań społecznych i kulturowych, tolerancji władz państwa dopuszczających granice moralne, etyczne oraz estetyczne.
Rocznik
Numer
Strony
75--77
Opis fizyczny
Twórcy
  • DiGi Media Store
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168074726

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.