PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | nr 8 | 2--6
Tytuł artykułu

Wartość wizerunku firmy

Autorzy
Warianty tytułu
The Value of the Company's Image
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wizerunek przedsiębiorstwa ma duży wpływ na jego wartość, zarówno rynkową, jak i finansową. Dodatkowo, wizerunek posiada coraz większy udział w całkowitej wartości przedsiębiorstwa, natomiast jego element, którym jest marka firmy, niejednokrotnie przekracza wartość księgową danego podmiotu. (fragment tekstu)
EN
In contemporary economy, company's performance is strongly influenced by its image. The author has proven in the article, that the image affects the decisions of the organization's stakeholders, both internal and external. In the case of the first group, mentioned should be the workers, whose decisions are often influenced by the company's image as an employer. In the second group of stakeholders, under the influence of the image are primarily customers and investors. The image plays a particularly important role in the case of a deficit of information about the company or its products. The increasing importance of the company's image requires a comprehensive approach to issues related to managing of intangible assets of the company. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
2--6
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Bartman Katarzyna, Polacy nie lubią swoich firm i nie ufają przełożonym, "Gazeta Prawna" (09.02.2009).
  • 2. Baruk Agnieszka I., Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa 2006.
  • 3. Baruk Agnieszka L, Marki pracodawców w opiniach polskich pracowników, "Problemy ]akości" 5/2008.
  • 4. Błaszczak Anita, Marki odporne na kryzys, http://www.rp.pl (10.12.2009).
  • 5. Cravens Karen S., Goad Oliver Elizabeth, Employees: The key link to corporate reputation management, "Business Horizons" 7-8/2009.
  • 6. Dąbrowski Tomasz J., Reputacja przedsiębiorstwa. Tworzenie kapitału zaufania, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2010.
  • 7. Fiedler Lars, Becker Jan U., Kirchgeorg Manfred, Unternehmens- und Stakeholderkommunikation als Einflussfaktoren des Unternehmensmarkenimages, "Marketing Zeitschrift für Forschung und Praxis" 3/2009.
  • 8. Kumar V., Andrew Petersen J., Leone Robert P, Jaką wartość mają dla firmy rekomendacje, klientów?, "Harvard Business Review Polska" 6/2009.
  • 9. PricewaterhouseCoopers, http://www.pwc.com (14.03.2010). W. Psychologia. Podręcznik akademicki, t. 1, pod red. Jana Strelaua i Dariusza Dolińskiego. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2008.
  • 11. Ranking "Pracodawca Roku", http:/www.pracodawcaroku.pl (14.03.2010).
  • 12. Schultz Duane P, Schultz Sydney E., Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy, PWN, Warszawa 2002.
  • 13. Wróbel Ewa, Top dziesięć na świecie, "Media & Marketing" 40/2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168148846

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.