PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 1 | 33--40
Tytuł artykułu

Poziom obsługi w opiniach nabywców finalnych

Warianty tytułu
Service Quality in Customers' Opinions
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono problematykę obsługi klienta w placówkach handlowych oferujących produkty spożywcze. W oparciu o wyniki pierwotnych badań ankietowych określono znaczenie przypisywane poziomowi obsługi przez respondentów, z punktu widzenia ich zachowań zakupowych oraz postrzegania handlowców. (abstrakt oryginalny)
EN
In the article the problem of client service in shops offering foodstuffs was presented. The results of the field research indicate the respondents’ opinions about the role of customer service in shaping their purchasing behavior and perception of salesmen. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
33--40
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bibliografia
  • 1. Baruk A., Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania, Dom Organizatora, Toruń 2008.
  • 2. Baruk A., Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny, Dom Organizatora, Toruń 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168164958

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.