PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 7 | 28--30
Tytuł artykułu

Olśnienie klientem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
"Consumer insight" to najważniejsze spostrzeżenia i obserwacje na temat konsumenta, które są pomocne przy tworzeniu kampanii marketingowych oraz rozwijaniu marki. Głębokie zrozumienie natury postępowania konsumentów i twórcze wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na realne zyski i stanowi źródło przewagi konkurencyjnej.
Rocznik
Numer
Strony
28--30
Opis fizyczny
Twórcy
  • Young & Rubicam Brands
Bibliografia
  • Ohmae Kenichi, The Mind of the Strategist. The Art of Japanese Business, McGraw-Hill, New York, 1982, s. 92
  • Schmetterer Bob, Leap; A Revolutiuon in Creative Business Strategy; An Adweek Book, John Wiley & Sons, New Jersey, 2003
  • http://nikeplus.nike.com/nikeplus/
  • http://www.slideshare.net/johneire/marketing-innovation-nike-plus-presentation
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168188552

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.