PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 7 | 31--33
Tytuł artykułu

Klient odczłowieczony

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współczesny marketing opiera się na podkreślaniu roli klienta. Wskazuje się na potrzebę rozumienia klienta oraz utrzymywania z nim trwałych, opartych na obustronnych korzyściach relacji. Jednocześnie często klient bywa traktowany przedmiotowo, co skutkuje podejściem do marketingu bardziej jako do manipulacji niż do uczciwej komunikacji.
Słowa kluczowe
PL
EN
Rocznik
Numer
Strony
31--33
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168189386

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.