Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki badania, którego głównym celem było dokonanie analizy rynku usług taksówkarskich w Łodzi. Zwrócono szczególną uwagę na poziom wiedzy o wymaganiach klienta. Dodatkowym celem była identyfikacja wymagań klientów wobec dostawców usług taksówkarskich. Dokonano porównania wymagań z wyobrażeniami, co pozwoliło ocenić jakość oferowanych usług.
Twórcy
Bibliografia
- 1. Giddens A., Nowoczesność i tożsamość, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001
- 2. Giza-Poleszczuk A., Przestrzeń społeczna, [w:] Strategia i system. Polacy w obliczu zmiany społecznej, red. Giza-Poleszczuk A., Marody M., Rychard A., IFiS PAN, Warszawa 2000
- 3. Lewandowski J., Projektowanie systemów informacyjnych zarządzania w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 1999
- 4. Lewandowski J., Zarządzanie jakością: Jakość, Ergonomia, Bezpieczeństwo pracy, Ochrona środowiska, Wydawnictwo Marcus s.c., Łódź 1998
- 5.Pene J, Strategie zarządzania. Perspektywiczne myślenie systemowe działania, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997
- 6. Ritzer G., McDonaldyzacja Społeczeństwa, Warszawskie Wydawnictwo Muza SA, Warszawa 1997
- 7. Stinnett B., Myśl jak twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży, Wydawnictwo One Press, Gliwice 2005
- 8. The Future of the Global Economy. Towards A Long Boom7., OECD, Paryż 1999
- 9. Unold J., Systemy informacyjne marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Lange we Wrocławiu, Wrocław 2001
- 10. http://www.stat.gov.pl/gus/45_655_PLK_HTML.htm, (09.03.2009)
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168224385