PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 8 | 46--47
Tytuł artykułu

Web 2.0 to nie młotek!

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obecnie w świecie i w Polsce coraz bardziej popularne stają się blogi, mikroblogi i serwisy społecznościowe. Korzystanie z tych narzędzi w komunikacji marketingowej pozwala na osiągnięcie zaplanowanych efektów przy stosunkowo niskich kosztach. W artykule przedstawiono podstawowe zasady zachowania, które ułatwiają skuteczną komunikację marketingową.
Rocznik
Numer
Strony
46--47
Opis fizyczny
Twórcy
  • Biznes 2.0
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168258126

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.