Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badania dotyczącego opinii pracowników. Badanie przeprowadzono wśród 26 największych przedsiębiorstw zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Badanie przeprowadzono w 2009 roku z wykorzystaniem metody wywiadu telefonicznego oraz ankiet internetowej.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Krokowska Jolanta, Kołodziejski Sławomir, Badania opinii pracowników w praktyce zarządzania, IMPERIA, Łódź 2007.
- McConnell John H., How to Design, Implement, and Interpret an Employee Survey, American Management Association, New York 2003.
- Walters Mike, Employee Attitude and Opinion Surveys, Hyperion Books, New York, 1996.
- Baruk Agnieszka L, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168279914